Love is a serious mental disease.

Känslan av att ha ätit för mycket pannkakor är inte trevligt kan jag lova er! Jag gjorde fem olika pannkakor igår, varav tre blev lyckade. Gjorde kokosplättar, amerikanska pannkakor, amerikanska blåbärspannkakor, crepes och havre- och dinkelpannkakor. Men man måste öva för att bli duktig.. Men att vara mätt så att det går över till illamående är inte så trevligt. Men idag är det en ny dag och just nu sitter jag på jobbet och ser svensson svensson. Hoppas ni har en härlig sommar dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sonrisa.blogg.se

Välkomna min blogg. Sofia här! En glad tjej på 18 år som ska gå sista året på gymnasiet och har hela livet framför mig och nya äventyr som jag välkomnar med öppna armar! Här får ni följa allt som händer i mitt liv, både tråkigt och roligt. Njut :)

RSS 2.0