L.O.L - Lots Of Love

Sista sommarlovs veckan börjar lida sig mot sitt slut. Nästa onsdag börjar jag sista året i gymnasiet. Det känns både bra och dåligt. Jag ser fram emot att gå ut skolan och söka in till polishögskolan(och förhoppningsvis komma in). Men o andra sidan känns det som att allt får för snabbt. Jag blir lite halvt stressad när allt går så snabbt. Men jag försöker ta en dag i taget och inte tänka så mycket. Idag hoppas jag att jag hittar något i täby. Ska prova massvis av jeans på gina tricot och H&M. Jag hoppas verkligen jag hittar byxor som jag gillar. Jag har lite panik att det inte finns mycket i min garderob för tillfället som jag gillar...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sonrisa.blogg.se

Välkomna min blogg. Sofia här! En glad tjej på 18 år som ska gå sista året på gymnasiet och har hela livet framför mig och nya äventyr som jag välkomnar med öppna armar! Här får ni följa allt som händer i mitt liv, både tråkigt och roligt. Njut :)

RSS 2.0