Nya tag

Har kommit hem från stan efter att ha träffat steffi och hennes släktning Stewart. Har inte träffat Steffi på flera månader så det var riktigt roligt. Vi åt middag på Ciao Ciao på odenplan. Åt en jätte god parma- och chevresallad. Jag vet inte vad som händer med mig, jag är konstant hungrig och desto mer jag tränar och tänker på vad jag stoppar i mig, desto tjockare känner jag mig. Jag har nog aldrig varit nöjd över mitt utseende och min kropp har jag aldrig varit nöjd med. Jag har alltid sett mig som den "stora" i klassen. För ett år sedan Trivdes jag i min kropp. Sen hände något, träning och kost slukade upp mig helt och hållet. Men jag tänker inte vara den som inte gör något åt saken. Imorgon är det en ny dag och då ska jag ta tag i allt. Minska portionerna, dricka mer vatten och onyttiga saker ska bort från schemat. Sov gott allesammans! Bilden är tagen för drygt ett år sedan.



Kommentarer
Sofia

Du är världens finaste!!

2012-08-03 @ 09:57:42
URL: http://Http://Wordsof.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sonrisa.blogg.se

Välkomna min blogg. Sofia här! En glad tjej på 18 år som ska gå sista året på gymnasiet och har hela livet framför mig och nya äventyr som jag välkomnar med öppna armar! Här får ni följa allt som händer i mitt liv, både tråkigt och roligt. Njut :)

RSS 2.0