Skräck

Träning är något som gör mig glad och lycklig. Jag blir som gladast när jag känt att jag har tagit ut mig så hårt att kroppen känns som spagetti. Men ibland blir jag så glad och fylld av energi att allt försvinner inom loppet av ett ögonblick och allt får motsatt effekt. Idag va en sådan dag. Jag tog ut mig rejält på spinningen, varje gång jag kände att musklerna fick arbeta hårt tog jag i mer så musklerna fick arbeta ännu hårdare. Jag njöt för fulla drag. Sen efter, när jag stod i duschen och lät vattnet skölja bort svetten försvann allt. Allt sögs bort. Kanske var det tröttheten som slog till... Men nu sitter jag i soffan och kollar (ENSAM!!) på en skräckfilm. Får se hur läskig den är... Älskar att se hur himlen skiftar färg när solen lämnar sin plats och lämnar över himlen till månen och stjärnorna.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sonrisa.blogg.se

Välkomna min blogg. Sofia här! En glad tjej på 18 år som ska gå sista året på gymnasiet och har hela livet framför mig och nya äventyr som jag välkomnar med öppna armar! Här får ni följa allt som händer i mitt liv, både tråkigt och roligt. Njut :)

RSS 2.0