Take me back to paradise

God morgon!
Själv har jag varit vaken sen halv sju, hade övningskörningstid klockan åtta till tio över nio. Det gick faktiskt bra, jag börjar känna att mitt självförtroende börjar växa i körningen. Det är jätte roligt :) ska jobba även idag vid fyra, det ska bli roligt. När vädret är som det är nu, längtar jag verkligen tillbaka till Nerja. Det var helt fantastiskt! Sen åkte jag med en otroligt skön och snäll tjej. Sen nere i Nerja träffade jag två andra tjejer som var helt otroliga! Nerja är rena rama paradiset!
(jag,Emelie, Flore och Lauren)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sonrisa.blogg.se

Välkomna min blogg. Sofia här! En glad tjej på 18 år som ska gå sista året på gymnasiet och har hela livet framför mig och nya äventyr som jag välkomnar med öppna armar! Här får ni följa allt som händer i mitt liv, både tråkigt och roligt. Njut :)

RSS 2.0