Best time of my life

Jag älskar verkligen livet! Men det jag måste ändra på mitt liv är att inte skjuta upp saker och klaga. Jag måste bli bättre på att ta tag i saker. Jag ska lova mig att bli bättre på det!
Idag var jag, lotta och pappa och plocka blåbär och kantareller. Vi hittade faktiskt kantareller! Ikväll ska jag ha systrar i jeans maraton, ska se båda filmerna och skriva på min berättelse. Sen har mamma köpt en crosstrainer så jag körde i 30 minuter framför andra avenyn. På senaste tiden har jag fått extremt ont i benhinnerna när jag springer. Benen liksom domnar bort av smärta, så jag ska köra crosstrainer och försöka springa tre gånger i veckan. Så förhoppningsvis blir det bättre :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sonrisa.blogg.se

Välkomna min blogg. Sofia här! En glad tjej på 18 år som ska gå sista året på gymnasiet och har hela livet framför mig och nya äventyr som jag välkomnar med öppna armar! Här får ni följa allt som händer i mitt liv, både tråkigt och roligt. Njut :)

RSS 2.0