Grattis mama!!

Idag fyller världens bästa mama år!! En bättre och snyggare mamma finns inte!! Och sol och varmt fick hon på sin födelsedag också, Äntligen stannade solen längre än en förmiddag! Idag var det soligt och varmt. Riktigt skönt var det! Vi firade mamma igår ikväll, även fast hon egentligen fyller år idag. Men det blev en riktig god middag. Kräftor, västernbottenpaj (som jag själv gjort, känner mig lite stolt) och annat gott. Till efterätt hade jag gjort en liten speciell tårta. Men det var riktigt god! Jag tycker det verkligen är kul att laga mat. Om jag inte (efter x antal försök) kommer in på polishögskolan, ska jag mig banne utbilda mig till bagare eller kock!

God natt!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sonrisa.blogg.se

Välkomna min blogg. Sofia här! En glad tjej på 18 år som ska gå sista året på gymnasiet och har hela livet framför mig och nya äventyr som jag välkomnar med öppna armar! Här får ni följa allt som händer i mitt liv, både tråkigt och roligt. Njut :)

RSS 2.0