Yeah buddy!!

Godmorgon på er!! Inte kanske världens bästa väder, men det gör inget. Man kan ha kul ändå! Har ätit en sån god frukost! Äggröra med två skivor bacon och babyspenat! Sen blev det lite kaffe till det. Väldigt gott och sen (trott eller ej) så är det en nyttig frukost! Perfekt frukost om man har varit och rört på sig innan. Gick in på ginatricots hemsida och kikade lite på deras blusar. Jag vill så jätte gärna ha en vit skjort/blus. Och jag hittade en vit blus med öppen rygg på gina tricot. Blev helt kär, så jag funderar på att köpa en..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sonrisa.blogg.se

Välkomna min blogg. Sofia här! En glad tjej på 18 år som ska gå sista året på gymnasiet och har hela livet framför mig och nya äventyr som jag välkomnar med öppna armar! Här får ni följa allt som händer i mitt liv, både tråkigt och roligt. Njut :)

RSS 2.0