Grease

Sitter med en kopp kaffe och tittar på Grease! Idag var det bästa spinningspasset jag någonsin varit med om. Ledaren spelade bara hårdrock musik och han körde på riktigt ordentligt. När man inte är på topp så är det perfekt med ett sådant pass. Det är ganska otroligt att ens hy märker av vilket humör man är på. Så fort man inte är tipp topp så blir ens hy fet och prickig. Köpte ansiktsmasker idag, så imorgon ska jag lägga på det efter duschen. Nästa vecka börjar vuxen ridlägret som jag ska gå på, de håller på i tre underbara dagar. Och jag håller verkligen tummarna att jag ska få vackra evita. En fantastiskt vit sagohäst som har tagit mitt hjärta med storm! Men nu ska jag njuta av en av mina favorit filmer!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sonrisa.blogg.se

Välkomna min blogg. Sofia här! En glad tjej på 18 år som ska gå sista året på gymnasiet och har hela livet framför mig och nya äventyr som jag välkomnar med öppna armar! Här får ni följa allt som händer i mitt liv, både tråkigt och roligt. Njut :)

RSS 2.0